Expediere

 

ESTI CLIENT NOU

In cazul in care esti client nou, este necesara completarea la formularul de comanda a unui numar de telefon pentru a verifica si clarifica modalitatile de livrare, de plata si acordul comenzii.

PLATA PRODUSELOR

Sistemul de plata al produselor este ramburs la primirea coletului. Expedierea se face prin serviciu de Posta Romana sau Curierat.

EXPEDIEREA COLETELOR

Livrarea comenzilor se face dupa un telefon prealabil si se anunta conditiile necesare si termenul de expediere a coletului.

RETURNARE PRODUSE

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris (mail) sau telefonic comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in 24 ore de la primirea produsului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.